Tuesday, March 8, 2011

Parem hilja kui mitte kunagi

Olen Sardiinias elanud juba üle kuu. Päris mitmed sõbrad ning tuttavad on küsinud minult korduvalt, kas pean blogi. Mul on oma kinnine blogi küll, kuid oma Itaalias veedetud ajal pole sinna eriti tihti kirjutanud. Otsustasin teha eraldi blogi samuti, sest nii saavad kõik uudistega kursis olla. Jah, ma tean, et ma olen sellega päris hiljaks jäänud. Siiski on ligi 11 kuud veel ees, seega parem hilja kui mitte kunagi.
Ausaltöeldes, ma pole eestlastega suheldes siin olles just väga aktiivne olnud. Olen proovinud avastada siin uusi paiku, teha hoopis muid asju kui Eestis olles. Kahjuks või õnneks pole ma kunagi olnud koduigatseja tüüpi, sest mulle meeldib avastada uusi kohti. Ma armastan oma kodumaad, pere, sõpru, ülikooli...kuid reisimise vastu ma ei saa.

Niisiis. Olen lapsehoidjaks kolmele tüdrukule vanuses 10, 7 ja 3. Minu tööpäev algab alles kella neljast/viiest ning vaba olen juba kaheksast. Tegelikult on vaba aega küllaga. Olen nö mitteametlikult ka Sassari ülikoolis, keelteinstituudis. Teisipäev ja neljapäev 12.00-13.30 vene keele kursus ning kolmapäeviti 8.30-10.00 inglise keel. Minu prioriteediks oli itaalia keele õppimine, kuid kahjuks ei sobi kursused ajaliselt ning ma pole veel sissekirjutatud siin, seega pole mul võimalust keelekursustel käia. Itaalia keele kursustele lähen alles septembris, Vareses.
Siiski piano piano edeneb ning saan juba midagi aru ka. Ise rääkimine on kindlasti see raskeim osa.

Kool algas alles 21.veebruaril, seega enne seda olin täiesti vaba enne tööd. Pildil pärast esimest vene keele tundi.

Esimesed nädalad möödusidki puhates ning linna avastades. Naljakas on mõelda, et kõndisin kaart käes ning proovisin vanalinnast aru saada. Nagu tõeline turist ikka. Nüüd on põhikohad juba selged, kuid neid kõrvaltänavaid on nii palju, et pole ime, kui mõni päev kogemata ära eksin. Linn pole iseenesest väga suur, ligikaudu Tartu suurune. Siin on üle 100 Erasmuse tudengi, seega noori välismaalt on päris palju. Ühtegi eestlast ning lapsehoidjana töötavad inimest pole siiski siin veel kohanud.

Linn on tegelikult väga mõnus, samuti on Sardiinia hämmastavalt kaunis paik. Mäed, kõik see rohelus, vapustavad rannad...mi piace multo!

Elan ligi 15-20minutit nii ülikoolist kui ka kesklinnast, seega on siin jalutamist palju. Samas on see mõnus, sest ilm on päris kevadine. Ei kujuta seda lund ega miinuskraade enam ettegi!
Paljud sõbrad elavad linnale palju lähemal kui mina, kuid maja on eemal linnamürast. On siiski üllatav, et ma seda naudin. Ma olen alati tahtnud elada suurlinnas, nagu London, New York jne. Seega tundub mu otsus endalegi üllatavana, kuid ma olen rahul! Poleks seda aasta tagasi USA plaane tehes oodanud.

Muideks, võtsin eile enda neljanda korruse toast avaneval rõdul päikest. Eile oli ligi 16kraadi sooja, istusin lihtsalt enda rannatoolil ning panin silmad kinni. Põsed olid pärast seda mõnusat pärastlõunat nii mõnusalt soojad.

Siin on minu aadress:
Birgit c/o Caleffi

Via De Andre 28
07100 Sassari
Italy

Telefon: +393423206143

Joonistage ja kirjutage mulle
Teie Birksu

No comments:

Post a Comment