Saturday, May 21, 2011

18.05

Laupäev oli viimane päev kui ma rannas käisin, seega oli igatsus juba peal ning läksime kolmapäeva varahommikul Katleeniga 9.50 bussiga Porto Torresesse. Rand on ainult pooletunnise bussisõidu ning 10-15 minutise jalutuskäigu kaugusel. Tahtsime Asinara saare kohta ka küsida, millal paadid/praamid sinna sõidavad, kuid praegu pole hooaeg veel alanud, seega kõik sellised asutused on kinni. Jalutasime enne randa minekut Porto Torrese külas ringi ning käisime romaani ajastust pärit ajalooliste varemete juures. Veebruaris-märtsis ütlesid päris mitmed tuttavad mulle, et see küla pole midagi erilist ning rand on halb..kuid Katleeniga oleme arvamusel, et päris nii see ei ole. Üha rohkem hakkab see paik meeldima! Sain oma esimese palmipuuga pildi ka, juhhei!Kallis emme ütles juba mulle veebruaris, et palmiga pilti teeksin. Tavaliselt käiakse Balai rannas, aga kuna see on natuke rohkem jalutamist ning buss tagasi oli juba kolme ajal, siis läksime lähimasse väiksesse randa.














Ohh kui hea on juba mai keskel pidevalt ujumas käia. Ma ei ole Eestis väga ranna ega looduse inimene olnud, kuid selgelt on näha, et see viga on paranemas.

Mulle on siin nii meeldima hakanud rannad, kus väiksed kaljud ning suured kivid..see on täiesti teistsugune vaatepilt kui Eestis lihtsalt kivine rand. Oeh, ma tunnen iga kord Sardiinias uusi randu ning ilusaid paiku avastades, et ma elan paradiisis. See ei ole reaalne!? Sel kuul olen ma täiesti kinnitust saanud, et siia tulek oli mu elus siiamaani ilmselt üks parimaid otsuseid. Täna(21.05) käisin viimaks ometi Stintinos ning siiamaani ahhetan.

Tegelikult ma peaksin nüüd magama minema, sest pikk päev rannas ja seltskonnaga on seljataga(jah, tegelikult see on väsitav). Sel nädalal teisipäevane õhtusöök sõpradega, reede õhtu pereemaga õhtusöök ja veinitamine, neljapäeval suur erasmusepidu, 3 x pikad päevad rannas(üldjuhul hiljemalt 6.30-7.30 äratus, bussid 8/9 ajal), koolitööd, ärme unustagem loomulikult lastega tegelemist. Homme hommikul kell 10 saame sõpradega juba kokku, sest Sassaris toimub suur festival.

Lisan teile ilmselt varsti pilte neljapäev-reede-laupäevast ka ning püüan kirjutada tihedamini. Oleks tore hiljem oma seiklustest natukene lugeda :).

Kalli-pai! Minu selg on aga natuke punane, sest ma rõdul olles pole seljale päikest saanud... seega magamine tuleb täna eriti mõnus tegevus, haha. Õigemini peaksin ütlema ai-ai.

No comments:

Post a Comment