Wednesday, May 11, 2011

Lumivalgeke ei olegi enam nii valge








Emilia Romagna piirkonnast tagasi tulles olin täiesti valge juba enda jaoks( lihavõtete ajaks jõudsime siia tagasi). Sardiiniasse jõudes olid ka siin pilvised ilmad ning natuke isegi vihmane..aga nüüd paar korda rannas käies ja rõdul natuke olles on jume jälle tagasi tulnud ning isegi palju pruunim kui varem. Pereema ütles mulle, et ma olen juba must. Paljud kohalikud on siiski heleda nahaga hetkel, käiakse IKKA veel jakkide, pikkade pükste ja saabastega...25-27kraadi on ilmselgelt külm nende jaoks?!? Mul lapsed pikad päevad koolis ka ning pereema töötab õhtuni, seega on loomulik, et siseruumides olles päikest paratamatult nautida ei saa.

15juuli-15august lastega mereääres Algheros, seega ootan pikkisilmi, mis värvi mu nahk augusti lõpuks on :D




No comments:

Post a Comment